Beste koorzangers,
Op zondag 18 augustus 2024 zullen we afscheid nemen van de Pastoor Moderator van onze Pastorale Eenheid Sint-Servaas Riemst, Jef Lemmens.
We doen dit in een gezamenlijke Dankviering, die zal doorgaan in de kerk van Vlijtingen om 9.30 u.
We willen deze viering weer opluisteren met een aanzingkoor. We zijn blij en dankbaar dat Sabine Vanhees weer wil dirigeren en dat Martin Vos ons wil begeleiden op orgel.
Graag nodigen we jullie uit op de repetitie in de kerk van Vlijtingen op maandag 12 augustus. We hopen op een talrijke opkomst ondanks de vakantieperiode. Breng best jullie ‘Zingt Jubilate’ mee.
Dank alvast voor jullie inzet.
Het Team Pastorale Eenheid

