Verschillende jaren zagen we in onze kerk een grote kerststal met taferelen uit ons dorp staan. Helaas voor dit jaar zal er een kleiner model staan voor het altaar. Dit omwille van de coronatijd.

Onze kerk zal iedere dag open blijven van 9.00 tot 16.00 uur voor een bezoekje, voor gebed, bezinning, het aansteken van een kaarsje, het brengen van een bezoek aan enkele beelden uit de kerststal.

Dank aan enkele vrijwilligers van de kerststalbouwers.